Marieke en Pieter van Beijing naar Kathmandu - Reisverslagen van Marieke en Pieter - WaarBenJij.nu Marieke en Pieter van Beijing naar Kathmandu - Reisverslagen van Marieke en Pieter - WaarBenJij.nu

Marieke en Pieter van Beijing naar Kathmandu

Hallooooo!! Hier is ons eerste berichtje.
Het is bijna zover, morgenochtend vertrekken we naar Beijing. Een reis waar we lang naar uit hebben gekeken. Deze reis wilden we al een aantal jaar geleden maken, maar door bepaalde omstandigheden (;)) van Marieke moest dat uitgesteld worden. We hopen jullie op de hoogte te kunnen houden en wat foto's te laten zien. We weten echter niet, waar en wanneer we internet tot onze beschikking hebben. Dus, hou deze site in de gaten en in het ergste geval komt het verslag achteraf. Dan moet je nog 4 weken wachten, haha!

08 Oktober 2011

25 September 2011

Van Xiahe naar Lhasa
Marieke en Pieter

Hoi, wij zijn Marieke en Pieter en we gaan, denken wij, een hele mooie reis maken. De reis zal gaan van Beijing (China) via Tibet naar Kathmandu (Nepal). We gaan proberen jullie op de hoogte te houden van deze reis. Het is onder voorbehoud, want we weten nog niet waar en wat voor internetverbinding we zullen gaan hebben. Hopelijk kunnen we jullie mee laten geniet van de mooie dingen die we gaan zien. GR Marieke en Pieter